יום שני, 11 באפריל 2011

הארי פטור וגביע האש

קובץ:הארי פוטר 4.jpgהארי פוטר וגביע האש שנכתב ע"י  ג'יי קיי רולינג הוא הספר הרביעי מהסדרה הארי פוטר.

בספר הארי מגיע לשנה קשה ומפרכת בהוגרוסט לאחר שאצל דודו ודודתו חולם חלוםה מטריד מאוד בבית ספרו האהוב כול כך נרדף ע"י רוב בית הספר שבטוחים שהוא מרמה בטורניר פרופסר קצת משוגע שמתנהג שונה מהרגיל ופרידה מחבר טוב.

אני אהבתי את הספר מאוד כי יש בו המון מלל ועלילה יפה מלא בכול קטע ודבר המדהים ביותר זה שהכול מתחבר לעברו של הארי כאילו הספרים נכתבו מהסוף להתחלה

הגיל המתאים לספר הוא 9+

הציון המתאים הוא אך ורק 10/10

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

היי טל

לא קראתי, אבל ראיתי את הסרט הטלויזיה.
אני בטוחה שהספר מרתק יותר.
טל חמוד, אל תהיה כזה קמצן עשה קצת פסיקים ונקודות.
שיטה פשוטה היא לקרוא מה שכתבת ולפסק לפי איך שהיית אומר את הדברים בע"פ.
אשמח לקרוא ביקורות נוספות.
סבתא נינה

נועה אמר/ה...

איש פרטים יקר,

אני חייבת להודות שאת ההארי פוטר היחיד שקראתי (הראשון) לא אהבתי. אתה חושב שהסדרה מתאימה גם למבוגרים?

נועה

איש הפרטים אמר/ה...

לדעתי הוא מתאים לכל בגילאים אני כותב מגיל כזה שזה יותר קל לקרוא אני מאוד אהבתי לדעתי זה כן מתאים גם למובגרים

נועה אמר/ה...

אני אנסה שוב בהזדמנות :)