יום שני, 24 באוקטובר 2011

ההוביט

ההוביט הוא ספר הקדמה לסדרת הספרים שר הטבעות שנכתב ע"י ג'.ר.ר טולקין.

מסופר על תקופה שקדמה לשלטון בני האדם, בה חיו יצורים רבים שונים בגלוי כמו הגובלינים, גמדים ואפילו שדים מרושעים.
סיפורנו מתחיל באיזור הנקרא פלג, בו גרים יצורים בשם הוביטים משני סוגים של משפחות אחת בשם בגינס משפחה רגועה ומבוססת, ומצד שני משפחת טוק שהיא הייתה משפחה שבניה יצאו להרפתקאות ולא חזרו, להוביט הזה קוראים בילבו בילבו כל חייו היה יצור רגוע וחיי בבית שהיה של אביו ממשפחת בית (מערה) יפה ומכובדת. יום אחד מגיע עליו קוסם בשם גנדלף ומזמין אותו להרפתקאה ענקית שאולי לא ישוב ממנה למרות שסירב הגיעו לביתו 12 גמדים וכך הצטרף למסע להחזיר לגמאדים טירה שנלקחה מהם ע"י דרקון ענק ורשע והכול תלוי בפורץ שלהם ההוביט הקטן והמסכן שעד היום הזה מעולם לא היה כזה נרגש לצאת לסכנה.

אני אהבתי מאד את הספר הוא מלא בסיפורים ומורכב מעולם מופלא שבספר זה בקושי נגסנו ברבע ממני.

הספר לטעמי מתאים לילדים בגילאי 12+

ואני נותן לספר 10/10

3 תגובות:

נועה אמר/ה...

ההוביט זה אחד הספרים האהובים עלי - כל כך שמחה שנהנית ממנו!

קראת את ההוביט בכריכה השחורה?

איש הפרטים אמר/ה...

כן הוא היה ממש יםה אני ניסיתי לקרוא את שר הטבעות אבל נגמר לי הכוח באמצע אני עומד לשנות כאן דברים ואני אצליח להחזיר את האתר על הרגליים

דורה אמר/ה...

גם אני חשתי יאוש כשקראתי את טרילוגיית שר הטבעות. אולי תתחיל בסרטים לצפייה קודם ואז תחזור לספרים, כי הסרטים היו באמת טובים.